Co się bardziej opłaca, pozycjonowanie czy AdWords?
To dosyć częste pytanie i prosta odpowiedź. Jeżeli masz nową stronę, i potrzebujesz wyników "na wczoraj" to oczywiście AdWords. Już w kilka godzin po założeniu konta mogą wyświetlać się Twoje reklamy i możesz pozyskiwać klientów.
Jeżeli jednak traktujesz swój biznes w długiej perspektywie to dobrze wykonane pozycjonowanie bardziej się opłaca. Szczegółowe analizy wykazują, że przy takich samych budżetach więcej wejść na stronę uzyskujemy z wyników organicznych będących rezultatem pozycjonowania.
Ważną kwestią jest również fakt, że AdWords to reklama, a jak każda reklama traktowana jest przez Użytkowników z pewnym dystansem, ograniczonym zaufaniem.
Należy jednak uwzględnić, że pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie i satysfakcjonujących wyników można spodziewać się w zależności od branży w terminie od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Dla nowych stron wraz z pozycjonowaniem uruchamia się zwykle kampanie AdWords którą z czasem powoli się ogranicza w miarę jak interesujące nas frazy osiągają satysfakcjonujące pozycje w wynikach organicznych.
Oferta pozycjonowania stron
Czy chciałbyś znacząco zwiększyć ilość użytkowników na swojej stronie?
Czy chciałbyś aby Twoją stronę odwiedzali w większości użytkownicy zainteresowani oferowanymi przez Ciebie usługami i produktami?
Jeżeli tak, to zapamiętaj magiczne słowa: Pozycjonowanie stron. » więcej
Kontakt
tel.: 531 253-970
e-mail: seo@dobry-pozycjoner.pl